A védjegy tulajdonképpen pozitív reklám, amely vásárlásra hív fel, és akár 30-40 százalékkal is növelheti a forgalmát az, aki védjegyet tesz a termékére – mondta Kiss Károlyné, az Érték és Minőség Nagydíj pályázati titkárság ügyvezető igazgatója az M1 aktuális csatorna péntek reggeli műsorában.
Kiss Károlynét azzal kapcsolatban kérdezték, hogy a héten első alkalommal adták át az Érték és Minőség Nagydíjat, amelyet 46 pályázó 51 pályázata 20 témakörhöz kapcsolódóan nyert el.
Az ügyvezető igazgató azt mondta: az Érték és Minőség Nagydíj minőségtanúsító védjegy, amellyel ki lehet tűnni a tömegből.
A védjegy a gyártót, szolgáltatót elhelyezi a gazdaságban, kiemeli a többi hasonló gyártó közül, és direkt pozitív üzenete is van a fogyasztó felé, hiszen ezek folyamatosan ellenőrzött, vizsgált termékek, amelyek azt üzenik, hogy a vásárló értéket kap a pénzéért – fejtette ki.
Hozzátette: a nagydíj szigorú követelményrendszerre épül, a termékeknek közel 20 értékelési szempontnak kell megfelelniük.
Forrás: MTI
Fotó: pexels.com