A független marketing- és vállalatvezető szakemberekből álló Superbrands Szakértői Bizottság 2018-ban Superbrands díjjal jutalmazta a 103.9 Sláger FM-et.
Idén tizenegyedik alkalommal ítélte oda a Szakértői Bizottság a magas minőséget szimbolizáló védjegyet, a Superbrands Díjat. A nagyközönség számára is ismert nemzetközi program keretében a legkiválóbb üzleti és fogyasztói márkák részesülnek elismerésben.
A kiválasztási folyamatban egy negyvenöt tagú, független marketingszakmai és vállalatvezetői szakemberekből álló bizottság vesz részt, akik egy többlépcsős előszűrést követően ítélik oda a díjat. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet. Idén a 103.9 Sláger FM is megkapta a Superbrands védjegyet.
„A Superbrands díj lényeges a márkaépítésben, hiszen rámutat egy adott márka értékére. Napjainkban már nem elég pusztán jó termékeket gyártani, a következetes márkaépítéshez etikus vállalati magatartás, transzparencia és a fogyasztók partnerként való kezelése is hozzátartozik” – mondta Fekete Zoltán a Magyar Márkaszövetség főtitkára. Ürge Dezső, a 103.9 Sláger FM vezérigazgatója nagy örömmel vette át a Superbrands minősítést igazoló dokumentumot.
„A Sláger FM egész csapata számára nagy megtiszteltetés, hogy 2018-ban Budapest piacvezető rádiója a Sláger FM elnyerte a magas minőséget és legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkát szimbolizáló Superbrands Díjat. Köszönjük az elismerést, a továbbiakban is azon dolgozunk, hogy magas színvonalú műsorainkkal szórakoztassuk hallgatóinkat és teljes körű, testre szabott értéknövelő szolgáltatásainkkal segítsük üzleti partnereinket” – mondta a vezérigazgató.