Stadionavató – Kétmillióan kapcsoltak az M4 Sportra, piacvezetőként zárt a közszolgálati sportcsatorna

A televízióban és az interneten közel kétmillióan kapcsoltak, illetve csatlakoztak az M4 Sport négyórás műsorára a Puskás Aréna avatója idején, a Magyarország-Uruguay találkozót pedig átlagosan 824 ezren nézték pénteken.

    Az MTVA sajtóosztályának hétfői közleménye szerint ezzel a közszolgálati sportcsatorna piacvezetőként zárta a napot.
Az M4 Sport megnyerte a főműsoridős versenyt a hazai televíziós csatornák között: 15,4 százalékkal zárt a teljes népesség és 16,4 százalékkal a 18-49-es korosztályban. Maga a mérkőzés 19,3 százalékos közönségarányt hozott – azaz minden ötödik tévénéző a meccset választotta.
Az eseményt többen barátok otthonában követték, a Nielsen számításai szerint így a mérkőzés nézettsége 855 ezer fő lett.
Az M4 Sport élőben is nézhető a mediaklikk.hu oldalon, ezt kihasználva 54 451 ember ezen a platformon is követte a találkozót, a megtekintések száma pedig 122 479 volt.
A nemzeti válogatott idei legnézettebb mérkőzése lett az Uruguay elleni találkozó, hasonló érdeklődésre a Portugália elleni 2017-es vb-selejtező óta nem volt példa. A pénteki esemény 2019-ben a közmédia második legnézettebb műsora volt, csak az augusztus 20-ai tűzijáték előzte meg.
Kedden 20 órától a sorsdöntő Wales-Magyarország Eb-selejtezőt közvetíti az M4 Sport (a mérkőzés kezdete 20.45), az m4sport.hu, valamint a Kossuth Rádió.

 

 

Forrás, fotó: MTI



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com