Senki sem volt kíváncsi Kevin Spacey új filmjére a hétvégén

Szinte senki nem volt kíváncsi Kevin Spacey új filmjére abban a néhány észak-amerikai moziban, ahol a hétvégén bemutatták: a Billionaire Boys Club című életrajzi drámára az első napon mindössze 126 dollárért (35 ezer forintért) váltottak jegyet a nézők.

A hétvégén kezdték el Spacey új filmjének forgalmazását tíz észak-amerikai moziban rekordalacsony bevétellel. Ezen a produkción dolgozott utoljára Spacey, mielőtt napvilágra kerültek volna szexuális zaklatási ügyei.

Spacey 2017-ben bemutatott Nyomd, Bébi, nyomd! című filmje a premierhétvégén több mint 20 millió dollárt (5,6 milliárd forintot) keresett.

Szépen kezdett azonban az észak-amerikai kasszasikerlistán a Crazy Rich Asians (Őrült gazdag ázsiaiak) című ázsiai szereposztással készült hollywoodi vígjáték. A Warner Brothers stúdió filmje Constance Wu és Henry Golding főszereplésével három éve az első romantikus komédia, amelynek sikerült a hétvégi toplista élén landolnia.

A 30 millió dollárból (8,4 milliárd forintból) forgatott filmre bemutatása első öt napján mintegy 34 millió dollárért (9,6 milliárd forintért) váltottak jegyet az amerikai és kanadai nézők – számolt be róla a BBC News.

Hollywoodban utoljára 25 éve készült kizárólag ázsiai szereplőkkel film, a Mennyei örömök klubja.

A Crazy Rich Asians Kevin Kwan bestselleréből született: egy ázsiai-amerikai nőről szól, aki kultúrsokkot kap, amikor összeismerkedik barátja hihetetlenül gazdag családjával Szingapúrban.

Jeff Goldstein, a Warner Brothers amerikai forgalmazási igazgatója szerint a szájpropaganda sokat használt az érdeklődés felkeltésében. Az Amerikában élő ázsiaiak a közösségi médián indítottak kampányt a film népszerűsítésére. Ebben Amerika-szerte ingyenes vetítéseket hirdettek meg, hogy egyúttal felhívják a figyelmet arra is, mennyire alulreprezentáltak az ázsiai filmesek, színészek Hollywoodban.

Péntektől vasárnapig a Meg – Az őscápa 21,2 millió dolláros (hatmilliárd forintos) bevételre tett szert az észak-amerikai mozikban, ezzel a második helyet szerezte meg a toplistán. A Mark Whalberggel forgatott akciókaland, a 22 mérföld pedig a harmadik lett 13,6 millió dollárral (3,8 milliárd forinttal).

MTI



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com