Megtévesztő reklámok ellen is segít a Versenykultúra Teszt

A fogyasztói tudatosság és a gazdasági versenyterület témakörében indított edukatív játékot Versenyben az erő! – Nagy Diák Versenykultúra Teszt néven a DUE Médiahálózat. A teszt nemcsak játék, hanem segítséget is nyújt a mindennapokban, mi több, nyerni is lehet vele.

A hétköznapokban már sokan találkozhattak megtévesztő hirdetésekkel, összehasonlító tiltott reklámokkal, tisztességtelen webáruházi ajánlatokkal. A Versenyben az erő! – Nagy Diák Versenykultúra Teszt segít az ilyen jellegű csalások kivédésében, és még nyerni is lehet vele Az edukatív, szórakoztató tesztet bárki kitöltheti nagyjából 10 perc alatt a www.versenyteszt.hu oldalon, de a nyereményjátékban csak a 14-24 éves kor közöttiek vehetnek részt.

Az online teszt számítógépen és okostelefonon is kitölthető egészen május 12-ig, az ezt követő két fordulón viszont már személyesen kell megjelennie a legeredményesebbeknek. A májusi középdöntőbe kerülő játékosokból tizenkét fő jut el a végső küzdelembe, ahol egy élő kvízműsor során dől el, ki nyeri a fődíjat, egy Samsung Galaxy S9+ telefont.

A tesztet a DUE Médiahálózat készítette a Gazdasági Versenyhivatal támogatásával.

 

 

Forrás: DUE

Fotó: pexels.com



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com