Magyar designerek is bemutatkoztak a milánói HOMI szakvásáron

Hazai tervezők különleges munkáival mutatkozott be a Magyar Divat és Design Ügynökség a HOMI Nemzetközi Szakvásáron, szeptember 14-17. között, Milánóban. A Hannabi kanapéi, a Position Collective lámpái és a Voy kerámiái képviselték a magyar designt az immár tizedik alkalommal megrendezett szakmai eseményen.

A rendezvényre 36 országból, 1.100 kiállító hozta el legkiválóbb termékeit, hogy bemutassa azokat a nemzetközi nagyközönség előtt. A vásár rendkívül színes palettáját mutatja be a designnak: a klasszikus bútorok mellett divat kiegészítők, lakástextil és otthoni wellness kiállítókat is találunk.

Idén ősszel a Magyar Divat és Design Ügynökség képviseletében magyar stand is várta az érdeklődőket, ahol olyan neves hazai designerek mutatkoztak be, mint az egyedi és letisztult kanapéiról ismert Hannabi, a markáns, mégis elegáns lámpákat tervező Position Collective, valamint a különleges szépségű kerámiákat alkotó Voy. A magyar pavilon nem csupán bemutatja ezeket a termékeket, de egy olyan térbe helyezi el őket, ahol az érdeklődők könnyedén el tudják képzelni, hogyan mutatna egy-egy tárgy az otthonukban.

A kitelepülés fő célja, hogy nemzetközi színtéren is megjelenjenek a magas színvonalú magyar designtermékek, melyek kiválóan bemutatják Magyarország kreatív oldalát is. „A nemzetközi eseményeken való részvételünk célja olyan stratégiai partnerségek kialakítása, melyek hosszú távon növelik az ország iparág exportját, fellendítik a magyarországi alapanyag-előállítást, erősítik a nemzetközi értékláncokba való intenzívebb bekapcsolódást, illetve ösztönzik az ipari innovációt.” – mondta el Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat és Design Ügynökség vezérigazgatója.

Forrás/fotó: Hungarian Fashion And Design Agency



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com