Jelentősen nőtt a Volkswagen Truck & Bus értékesítése 2018 első negyedévében

A Volkswagen Truck & Bus  2018 első három hónapjában jelentősen növelni tudta haszonjárműveinek eladásait. 

A Csoport értékesítési volumene elérte az 53 220 darabot, ami az előző év azonos időszakával összehasonlítva 16 %-os emelkedést jelent. A  megelőző év sikerére alapozva  az első negyedévben mindhárom márka, az MAN, a Scania és a Volkswagen Caminhões e Ônibus is hozzájárult a Csoport értékesítési sikereihez.

“Vonzó termék portfoliónknak köszönhetően most tudjuk learatni a haszonjárművek iránt kulcsfontosságú piacainkon megmutatkozott erős kereslet „gyümölcseit” is. A márkáink közötti együttműködés kifizetődő és igen értékes együttműködést eredményez a  Csoporton belül.  Ez erősítette márkáink versenyképességét, és lehetővé teszi, hogy Csoportként új növekedési területeket célozzunk meg.”

– mondta Andreas Renschler, a Volkswagen Truck & Bus vezérigazgatója, a Volkswagen AG  igazgató tanácsának tagja.

2018:  tartós  növekedés gyakorlatilag minden  térségben

A Csoport teherautó ágazata jól teljesített 2018 első három hónapjában. A Volkswagen Truck & Bus márkái 46 700 teherautót értékesítettek, ami  a tavalyi mennyiséggel összevetve éves alapon 11%-os növekedésnek felel meg. Az EU28+2 (EU tagországok+ Norvégia és Svájc) országban értékesített  27 260 teherautóval a Csoport megközelítőleg 3%-kal növelte forgalmát. A teherautó kategóriában elért 31,1%-os piaci részesedésével a Volkswagen Truck & Bus továbbra is vezető pozícióban van  az EU28+2 országokban . Az Oroszországban értékesített gépjárművek mennyisége jelentősen, megközelítőleg 60 %-kal nőtt, és elérte a 2 200 egységet. Ez az orosz gazdaság talpra állásának köszönhető, illetve a gépjárművek lecserélésével növekvő kereslettel is magyarázható. Az eladások Dél-Amerikában  elérték a 9 490  egységet, ami a 2017-es év első negyedévével összehasonlítva megközelítőleg 60 %-os növekedés jelent. Ez részben az ottani gazdaság talpra állásának köszönhető, de elsősorban a Csoport erős pozíciójának következménye, mellyel piacvezető szerepet játszik a brazil teherautó üzletágban, ahol részesedése 42,1 %.

Forrás/fotó: Porsche Hungaria



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com