Felújítási munkálatok és közlekedési korlátozások az M1-es autópályán

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a 2018. július 16-ai héten is folyamatosan, ütemezetten végez felújítási, karbantartási és üzemeltetési feladatokat az M1-es autópálya Budapest és Hegyeshalom felé vezető oldalán egyaránt. A munkavégzések miatt forgalomkorlátozásra és torlódásra számíthatnak a közlekedők, ezért érdemes még utazás előtt tájékozódniuk a társaság Útinform szolgálatánál.

Az M1-es autópálya komáromi mérnökségének szakaszán július 16-tól 20-ig, vagyis hétfőtől péntekig több helyen is sávelhúzásos forgalomterelést építenek ki és bontanak el a Magyar Közút Nonprofit Zrt. szakemberei. Hétfőn a Hegyeshalom felé vezető oldalon a 93-as és 99-es kilométerszelvények között építik ki a sávelhúzásos terelést, hogy a nagyfelületű burkolatjavítási munkák idején is 2×2 sávon haladhasson majd a forgalom. Kedden a főváros felé tartó oldalon, Tatánál a 70-es kilométernél lévő sávelhúzást, míg pénteken a hétfőn kialakított terelést bontják vissza a közútkezelő munkatársai.

Az autópályán a nagyfelületű és teljes körű felújítások helyszíneit figyelembe véve, azzal összehangolva végeznek a szakemberek az M1-es mindkét irányán, a bicskei, komáromi és lébényi mérnökség szakemberei is egyéb lokális javítási munkákat, szalagkorlát javításokat, mozgó terelés mellett kézi és gépi kaszálásokat, valamint szemétszedési munkákat is. Mozgó terelések esetén, ha nagyobb torlódás alakul ki, akkor időszakosan kiállnak a szakemberek a pályáról, addig, amíg a torlódás nem szűnik meg.

Az autópálya bicskei mérnökségéhez tartozó szakaszán, a 16-os és 20-as kilométerszelvények között, az M0-s csomóponttól kezdődően, illetve a Herceghalom és Bicske közötti területen továbbra is zajlanak a teljes körű felújítási munkák. A Győr felé vezető oldalon zajló munkálatok során úgynevezett 2+1+1 sávos forgalomterelés van érvényben. Ez azt jelenti, hogy a Budapest felé vezető oldalon a forgalom a leálló- és külső sávon haladhat, a Hegyeshalom felé vezető oldalról pedig egy sávot áttereltek a szakemberek a főváros felé vezető oldal belső sávjára, míg a munkavégzés mellett a Hegyeshalom felé vezető oldalon szintén egy sávot használhatnak a közlekedők. Vagyis a pálya 2×2 sávos áteresztő kapacitása az építési terület mellett továbbra is megmarad, természetesen sebességkorlátozás mellett.

 

Forrás: Magyar Közút Nonprofit Zrt.

Fotó: pexels.com



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com