Az Egyesült Államok fogyasztóvédelmi magazinjának olvasói szavazásán 640 000 autótulajdonos véleménye alapján hirdettek eredményt. Werner Zimmermann, az Audi minőségbiztosítási vezetője: „A minőség kulcskompetencia a márka számára.”
Az Audit sorozatban a hatodik alkalommal választották a legjobb európai autómárkának a Consumer Reports által végzett megbízhatósági felmérésen. Az Egyesült Államok ismert és tekintélyes fogyasztóvédelmi magazinja minden évben elkészíti felmérését az olvasók körében és közzéteszi ennek eredményét. Az összesített rangsorban az Audi a negyedik helyet szerezte meg, megelőzve minden európai vetélytársát.
Werner Zimmermann, az AUDI AG minőségbiztosításért felelős vezetője így kommentálta az eredményt:
„Elégedettek vagyunk az eredménnyel, amelynek komoly üzenete is van az ügyfelek felé: a minőség kulcskompetencia az Audi márka számára.”
A Consumer Reports magazin előfizetői körében végzett éves felmérés arról kérdezi a gépjármű tulajdonosokat, hogy az elmúlt tizenkét hónap során milyen problémák merültek fel az autójukkal kapcsolatban. A sorrend meghatározásánál olyan információkat is figyelembe vettek, mint a hiba jellege, a felmerülő költségek vagy a javítással töltött idő. A Consumer Reports magazin az utolsó három modellévhez kapcsolódó adatokkal számolt a felmérés során.
Az idei évben a Consumer Reports közel 640 000 gépjármű tulajdonos visszajelzését dolgozta fel. A megbízhatósági felmérés sorrendjét a magazin teszteredményeivel együtt összesítették, így állt össze egy együttes eredmény a vizsgált autókat illetően. A teszten résztvevő mind a nyolc Audi modell (Audi A3, A4, A6, A8, Q3, Q5, Q7 és TT) a „vásárlásra ajánlott” minősítést kapta 2017-ben.