Új zenei struktúrával és még több interaktív platform bevonásával bővült a 95.8 Sláger FM, amelyet egyre több fiatal választ.
Február óta folyamatosan növekszik a 95.8 Sláger FM teljes heti hallgatottsága, amely közel 700 000 fő. A rádió szép számokat könyvelhet el a fiatalabb korcsoportban is, amelyben szintén növekvő tendenciát mutat a hallgatók aránya. Mindez nem meglepő, hiszen az arculatváltás mellett a zenei frissítés is jellemezte az elmúlt hónapokat, amelynek része volt a rádió zenei repertoárjának bővítése is, az eddigi ’80-as és ’90-es után a 2000-es évek közönségkedvenc slágereivel.
Ennek köszönhetően – NMHH – Kantar Hoffmann – m meter 2019. július-szeptemberi adatai alapján – a 95.8 Sláger FM hallgatóinak 76 %-a a 15-59 éves korosztályból került ki, ami azt jelenti, hogy ebben a korcsoportban, hetente közel 80 000-rel többen választották a 95.8 Sláger FM-et, mint ezt megelőzően. Sőt, a kereskedelmileg kiemelten fontos 18-49 évesek aránya is 60%-ra növekedett a rádió hallgatói között. A vizsgált időszakban hetente 413 000 fő hallgatta a 95.8 Sláger FM-et ebből a korcsoportból.
„Nagyon büszkék vagyunk, hiszen az átalakulás óta még egy év sem telt el, ezt a tendenciát figyelembe véve, mind a teljes hallgatottságban, mint a fiatalabb célcsoportoknál további növekedésre számítunk. A 95.8 Sláger FM távlati tervei között szerepel az 1 milliós heti hallgatottság elérése, bízunk benne, hogy a következő év első felében ezt is tudjuk teljesíteni. Ezt a célt szolgálja az is, hogy egyre több platformon vagyunk elérhetőek, nemcsak a Facebookon, de Instagramon, Youtube-on és Viberen is tarthatják velünk a kapcsolatot hallgatóink” – mondta Ürge Dezső, a 95.8 Sláger FM vezérigazgatója.
„Az új zenei struktúránkra is pozitívan reagáltak a hallgatók, nálunk már nem nagyapáink, vagy apáink zenéje szól, hanem azok a slágerek, amelyek a mi életünkben játszottak fontos szerepet” – fejezte be a vezérigazgató.