Elmarad idén a kritikák kereszttüzébe került Victoria’s Secret divatshow – írja a BBC.com.
A fehérneműshow 1995 óta fontos esemény, évente több millió tévénéző követte figyelemmel. Az elmúlt évben azonban a a nézettsége soha nem látott mélypontra zuhant, számos kritika érte, szexistának, idejétmúltnak titulálták és a sokszínűség hiányát vetették a szemére.
A márka anyacége, az L Brands szerint eljött az ideje, hogy a változtassanak a marketingstratégián. „Próbáljuk kitalálni, hogyan pozícionáljuk újra a márkát és milyen legyen a kommunikációja” – mondta Stuart Burgdoerfer, az L Brands gazdasági vezetője.
Hozzátette, a show mindig is fontos része volt a brandnek és marketing szempontjából is fontos esemény volt. A bemutatókon a világ leghíresebb topmodelljei vonultak végig a kifutón, sokuk – köztük Tyra Banks, Heidi Klum és Miranda Kerr – karrierjében mérföldkőnek számított.
A Victoria’s Secret eladásainak visszaesése jelentősen csökkentette az L Brands teljesítményét, a csoport 252 millió dolláros veszteséget jelentett be a harmadik negyedévre.
Forrás: MTI
Fotó: pexels.com