A Seat értékesítési eredményei továbbra is kétszámjegyű növekedést mutatnak. Februárban a vállalat sikeresen tartotta fenn az év elején tapasztalt erős növekedést, és a 39 000 kiszállított autóval 25,9 %-kal magasabb értékesítési számokat ért el, mint 2017 azonos hónapjában. Éves összehasonlításban az értékesítés növekedése 23, 1 % volt, mellyel az összes piacot tekintve a kiszállított Seat-ok száma elérte a 78 000 egységet.
A SEAT a márka főbb piacain megtartotta nagyon magas növekedési mutatóit. Januárban és februárban Spanyolországban regisztrálták a legtöbb kiszállítást, így az itt értékesített 17 800 gépkocsival 18,1 %-os növekedést tudtak elérni. A második legjobb eredményt hozó Németország 15 %-os növekedése 13 700 gépkocsi értékesítését eredményezte. További kimagaslóan jó piacokat jelentenek Svájc (2 100 értékesített gépkocsi, 26,8 %-os emelkedés), Franciaország (4 300 gépkocsi, +26,8 %), Ausztria (3 500, +18.5%), az Egyesült Királyság (6 500, +17.2%) és Olaszország (3 700, +12.1%).
A SEAT Európán kívül is hasonlóan erős növekedést mutatott. Algéria továbbra is a márka negyedik legnagyobb piaca volt az év elején értékesített 4 700 gépkocsival, míg Izraelben 34,9 %-kal nőttek az eladások, és elérték a 2 100 darabos mennyiséget.
A SEAT érétkesítésekért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffiths az eredményekkel kapcsolatban kiemelte, hogy „az esztendő első két hónapjában kiemelkedő növekedést tapasztaltunk az értékesítésben. Mi vagyunk az egyik leggyorsabban bővülő márka az iparágban, és növeljük piaci részesedésünket a stratégiai piacokon.” Wayne Griffiths hozzátette, hogy
„a SEAT Arona valamint a Leon, az Ibiza és az Ateca is nagy népszerűségnek örvend a piacokon. Mindezen túl az új CUPRA márka bevezetése kedvező hatással lesz a jövőben új ügyfelek meghódítására.”
Forrás/fotó: Porsche Hungaria