ŠKODA VISION X – Nagyvárosi crossover-tanulmány tartja világpremierjét a 2018-as Genfi Autószalonon
› A ŠKODA új hibridtanulmánya a márka SUV formai nyelvezetének következetes folytatója
› Nagyvonalú arányok és háromdimenziós felületek jellemzik a prototípus külsejét
› Nagyméretű színes kijelző és mély benyomást keltő fényhatások jellemzik az utasteret
› A nagyvárosi crossover-modell már a harmadik olyan sorozatgyártású modell lesz, amely új piaci szegmenst hivatott meghódítani
› Modellkínálatának bővítése a SUV-modellek intenzíven növekvő piaci szegmensében a ŠKODA „Stratégia 2025” programjának központi eleme
Mladá Boleslav/Budapest, 2018. február 2. – ŠKODA VISION X hibridtanulmánya formájában a cseh gyártó modellpalettája jövőbeni fejlesztésébe kínál betekintést. A nagyvárosi crossover-modell révén újabb járműszegmensben jelenhetnek meg a ŠKODA nagysikerű SUV-modelljeinek karakteres stílusjegyei. A ŠKODA VISION X a 2018-as Genfi Autószalon alkalmával tartja világpremierjét.
Kompakt arányaival a ŠKODA VISION X az aktív, nagyvárosi életstílus ideális partnere. Külsejét precíz vonalvezetés és letisztult felületek jellemzik, egyértelműen kiemelve a FlexGreen színű hibrid tanulmánymodell dinamikus karakterét. Antracit kontrasztárnyalatú teteje sportos stílusjegy, amely markáns lökhárítókkal, erőteljes hatású oldalsó küszöbborításokkal, nagyméretű panoráma-üvegtetővel és 20 col peremátmérőjű könnyűfém keréktárcsákkal közösen gondoskodik dinamikus fellépésről. E még karakteresebb dizájnt a tradicionális cseh üvegművészet ihlette.
Alapvetően újszerű formai nyelvezet szerinti a ŠKODA VISION X utastere is. Szabadon álló, színes kijelzővel kiegészített, széles és ergonomikusan kiformált műszerfal határozza meg a beltér vizuális összhatását. A képernyőről gyorsan és intuitív módon kezelhetők az infotainment- és connectivity-szolgáltatások, míg a megvilágított csiszolt kristályüveg-elemek a színes monitorral közösen hangulatos fényhatásokról gondoskodnak.
A ŠKODA VISION X a cseh gyártó korszerű crossover-modellként alkotott vízióját testesíti meg. Nagysikerű SUV-családját egy harmadik taggal kiegészítve a ŠKODA új vásárlói célcsoportokat szeretne megszólítani, illetve megnyerni a márka számára. Modellkínálatának bővítése – középpontban a SUV-modellek intenzíven növekvő piaci szegmensével – a ŠKODA „Stratégia 2025” programjának központi eleme. 2025-re a tisztán elektromos hajtásrendszerű gépkocsik mellett hálózatról tölthető (plug-in) hibridjárművek is szerepelnek a ŠKODA programjában, ezt követően pedig a tervek szerint a márka világszerte értékesített minden negyedik gépkocsija plug-in vagy tisztán elektromos hajtással rendelkezik majd.