939 100 gépkocsiját szállította ki 2018. januártól szeptember végéig a ŠKODA

Világszerte 939 100 gépkocsiját szállította ki szeptember végéig ügyfeleinek a ŠKODA az idén, 7,8 százalékos növekedést produkálva az előző év azonos időszakához viszonyítva. Szeptemberben a vállalat 94 800 autót szállított ki globálisan (2017 szeptember: 112 900 jármű, -16,0 százalék). A szeptemberi értékesítés csökkenésének oka a jelenleg zajló és a márka minden típuscsaládját érintő átállás a WLTP mérési ciklusra Európában. Növekedést ért el ezzel szemben a márka Oroszország jelentős feltörekvő piacán (+34,3 százalék), míg Kínában 30 600 kiszállított járművel a ŠKODA előző évi sikerét ismételte meg. A gyártó legsikeresebb sorozatának továbbra is az OCTAVIA bizonyult, miközben tovább nőtt a KAROQ kompakt SUV-típus iránti kereslet.

› Egyaránt több járművet szállított ki 2018. januártól szeptember végéig a ŠKODA Kínában (+17,7 százalék), Oroszországban (+28,2 százalék) és Európában (+4,6 százalék

› Továbbra is „bestseller” a ŠKODA OCTAVIA és tovább növekszik az érdeklődés a ŠKODA KAROQ kompakt-SUV iránt

› A WLTP mérési ciklusra való átállás miatt csökkenő szeptemberi kiszállítások Európában

 

Az európai piacok értékesítési volumenének visszaesése mögött különleges tényezőként a 2018. szeptember elsejétől minden új forgalomba helyezésű gépkocsi típusbizonyítványának alapjául szolgáló WLTP mérési ciklusra történő, jelenleg is zajló és a márka minden típuscsaládját érintő átállás rejlik, mivel az adott modellspecifikációtól függően bizonyos motor/sebességváltó-változatok átmenetileg nem állnak rendelkezésre. A ŠKODA AUTO teljes gőzzel dolgozik összes modellváltozata teljes homologizációján, amellyel jól halad.

Amint Alain Favey, a ŠKODA AUTO igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja hangsúlyozta: „Közel 940 ezer gépkocsit szállítottunk ki ügyfeleinknek az idei év első három negyedéve során, jelentősen felülmúlva tavalyi eredményünket. A KODIAQ RS, valamint a KAROQ SCOUT és a KAROQ SPORTLINE formájában új, vonzó modellváltozatokat mutattunk be októberben a Párizsi Autószalonon, következetesen folytatva SUV-offenzívánkat.”

Nyugat-Európában a ŠKODA 371 900 darabra növelte kiszállításait az idei év első kilenc hónapja alatt, ami 1,7 százalékos bővülést jelent az előző év azonos időszakához képest (2017 január – szeptember: 365 800 jármű). Szeptemberben a cseh autógyártó 32,8 százalékkal kevesebb, 32 600 gépkocsiját adta át a tavalyi év ugyanezen hónapjához viszonyítva (2017 szeptember: 48 500 jármű). A márka legjelentősebb európai piacán, Németországban, 37,4 százalékkal 11 100 darabra estek vissza a kiszállítások (2017 szeptember: 17 700 jármű), s a várakozásoknak megfelelően hasonló trend érvényesült számos európai piacon szeptember folyamán, köztük Nagy-Britanniában (7500 darab, -32,7 százalék), Franciaországban (2000 darab, -33,8 százalék), Olaszországban (1900 darab, -12,3 százalék), Spanyolországban (1500 darab, -18,0 százalék), Belgiumban (1500 darab, -8,7 százalék), Svájcban (1200 darab, -32,5 százalék) és Hollandiában (900 darab, -49,3 százalék).

Közép-Európában a ŠKODA 3,3 százalékkal összesen 160 800 gépkocsira növelte kiszállításait a januártól szeptember végéig terjedő időszak során (2017 január – szeptember: 155 700 darab), míg szeptember folyamán az autógyártó 6,3 százalékkal kevesebb, 15 300 járművét adta át ügyfeleinek (2017 szeptember: 16 400 darab). Hazai piacán, Csehországban, a ŠKODA 6800 autóját adta át az előző hónapban, 13,1 százalékkal kevesebbet, mint a tavalyi év ugyanezen hónapja alatt (2017 szeptember: 7800 darab). Lengyelországban ezzel szemben növelte eladásait a vállalat (5300 darab, +6,6 százalék).

 

Oroszországban 28,2 százalékkal összesen 57 500 gépkocsira emelkedtek a márka kiszállításai az idei első három negyedév során (2017 január – szeptember: 44 800 darab), míg szeptemberben a ŠKODA 7800, vagyis az előző év azonos hónapjához képest 34,3 százalékkal több autóját adta át (2017 szeptember: 5800 darab).

Kelet-Európában (Oroszország nélkül) a cseh autógyártó jelentősen, 33 600 járműre növelte kiszállításait az idei első kilenc hónap folyamán (2017 január – szeptember: 30 000 darab, +12,1 százalék), szeptemberben ezzel szemben 17,3 százalékkal 3600 darabra estek vissza járműátadásai (2017 szeptember: 4400 darab) a tavalyi év ugyanezen hónapjához viszonyítva.

Világszerte legjelentősebb piacán, Kínában, a ŠKODA az idei első kilenc hónap alatt is kétszámjegyű százalékos növekedést produkált, januártól szeptember végéig kiszállított 250 200 gépkocsija ugyanis 17,7 százalékos bővülést jelent (2017 január – szeptember: 212 600 darab). Szeptemberben a nagy hagyományú cseh márka 30 600 kiszállításával a tavalyi volument érte el.

A márka kiszállításai Indiában az előző év azonos időszakához képest 2,1 százalékkal összesen 12 600 gépkocsira emelkedtek az idei első három negyedévben (2017 január – szeptember: 12 400 darab), míg szeptemberi járműátadásai enyhe csökkenést mutattak a tavalyi év ugyanezen hónapjához viszonyítva (1400 darab, -9,3 százalék).

ŠKODA ügyfélkiszállítások – 2018. január – szeptember

(típussorozatok szerint, kerekítve, darab; +/- százalék az előző év azonos időszakához képest):

ŠKODA OCTAVIA               (297 400; -1,6 százalék)

ŠKODA RAPID                    (145 900; -4,3 százalék)

ŠKODA FABIA                     (148 400; -5,2 százalék)

ŠKODA SUPERB                (103 600; -7,3 százalék)

ŠKODA KAROQ                  (79 900; – )

ŠKODA YETI                        (12 900; -77,9 százalék)

ŠKODA KODIAQ                 (110 000; +78,6 százalék)

ŠKODA KAMIQ                   (Értékesítés kizárólag Kínában: 10 700; – )

ŠKODA CITIGO                   (Értékesítés kizárólag Európában: 30 200; +8,7 százalék)

ŠKODA kiszállítások – 2018. szeptember

(típussorozatok szerint, kerekítve, darab; +/- százalék az előző év azonos hónapjához képest):

ŠKODA OCTAVIA               (29 600; -21,0 százalék)

ŠKODA RAPID                    (15 200; -20,3 százalék)

ŠKODA FABIA                     (13 500; -29,5 százalék)

ŠKODA SUPERB                (9900; -28,6 százalék)

ŠKODA KAROQ                  (10 300; – )

ŠKODA YETI                        (100; -98,4 százalék)

ŠKODA KODIAQ                 (9100; -31,7 százalék)

ŠKODA KAMIQ                   (Értékesítés kizárólag Kínában: 4500; – )

ŠKODA CITIGO                   (Értékesítés kizárólag Európában: 2700; -31,6 százalék)

 

 

Forrás, fotó: Porsche Hungaria Kereskedelmi Kft.



casibomdeneme bonusu veren sitelercasibomhttps://www.choosebusinessidea.com/deneme bonusuDEEP SEO SİKERcasibomcasibomKIZ KARDESİ VE ANNESİNİ SİTİREN KAHPE ÇOCUGUcasibomcasibomdeneme bonusu veren sitelerDeneme Bonusu Veren SitelerTelegram @seohizmetitrdeneme bonusuTELEGRAM @seohizmetitrdeneme bonusu veren sitelerbahis siteleri choose business ideacasibomdeneme bonusu veren sitelerdeneme bonusu veren sitelerdeneme bonusu veren sitelerdeneme bonusu veren sitelerdeneme bonusu veren sitelerdeneme bonusu veren sitelerdeneme bonusu cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com