Fordulatos küzdelem vár Keszthelyi Vivienre

A német túraautó-bajnokság következő állomáshelye ezúttal a legtöbb versenyzőnek ismeretlen terep. A csavaros Misano versenypálya kiváló lehetőséget nyújt a legtechnikásabb, ösztönös tehetségeknek a szárnyalásra. Az abszolút összetett tabella második helyén álló Vivien fiatal kora ellenére már többször bizonyította, hogy ebbe a kategóriába tartozik. Most Olaszországban újabb lépést tehet a dobogó legfelső foka felé.

A Brands Hatch után Keszthelyi Viviennek ismét számára ismeretlen pályán kell bizonyítania. A Misano World Ciruit 1969 óta íródó történelme során először került be a DTM sorozat, s így az Audi Sport Seyffarth R8 LMS Cup naptárába.

Az olaszországi pálya megépülése óta folyamatos fejlődésen ment keresztül és különleges versenyzési élményt biztosít az indulóknak. A tizenhét telepített, generátorról működő lámpatorony az egész teret bevilágítja, így lehetőséget adva az esti futamok rendezésére, amely Vivient is lázba hozza:

„Ezzel az autóval még nem indultam lámpafényes sprint futamon, de imádom az esti versenyeket! Különleges a hangulat, az érzés, egyszerűen eltér a megszokottól, ami mindig új impulzust ad. Brands Hatch után megint egy olyan pálya következik, ahol még nem jártam, de az Angliában elért eredmények is arra bíztatnak, hogy nincs mitől tartanom” – mondta a nemzetközi sorozatok történetének legfiatalabb túraautós pontszerzője.

A versenypálya igazi különlegessége azonban a tizenhat kanyar és a kevés kigyorsítási lehetőség. A leghosszabb egyenes szakasz mindössze 656 méter, így az előzéseknél előtérbe kerül a technika és az ösztön. Vivien ezekkel a nehézségekkel is tisztában van, hiszen laptopján már hetek óta elemzi Misano rejtelmeit:

„A Brands Hatch pályához képest annyival kevesebb a hátrányom, hogy itt a többieknek sem volt sok lehetősége az előzetes tesztelésekre. A két szabadedzést jól kell kihasználni, ezek alatt összesen egy óra áll majd rendelkezésemre a gyakorlatban is megismerni a pályát. Az időmérők kulcsfontosságúak lesznek, mert a verseny folyamán egyenlő autókkal a reális előre lepési lehetőség két-három pozíció.”

A 17 éves magyar versenyző az abszolút összesített tabellán a 2., míg a junior kategóriában az 1. helyről várja az olaszországi megmérettetést. Eddigi, 2013 óta íródó pályafutása alatt 81 versenyből 71 alkalommal állhatott dobogón. Felkészültsége, elhivatottsága és csillapíthatatlan éhsége a sikerre – csak úgy, mint a 15 évesen elért két magyar bajnoki címe – párját ritkítja. Az Audi Racing Academy pilótája Misanóban két teljes értékű futamon javíthatja tovább lenyűgöző statisztikáit.



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com