2000 után idén először fordul elő az, hogy a Coca-Cola teljesen kihagyja az amerikai NFL-bajnokság döntőjét, a Super Bowlt és nem fognak kólahirdetések futni a negyedek közötti szünetben – írja az AdAge.
A február 7-én megrendezett mérkőzésen a Pepsi Cola sem fog szpotokat futtatni, igaz, ők a The Weeknd szereplésével futó félidei showt szponzorálják majd, és korábbi hírek szerint kizárólag arra fognak koncentrálni. A Coca-Cola szóvivője az AdAge-nek elmondta, nehéz döntés volt, de ezekben a precedens nélküli időkben a helyes erőforrásokba kell fektetni.
A Coca-Cola távolmaradásához köze lehet annak, hogy az üdítőgyártó decemberben globális tendert írt ki a kreatív- és a médiaügynökségi feladatokra egyaránt. A Wieden+Kennedy 15 éve már a Coca-Cola kreatív ügynöksége, bár 2020. augusztusában az Anomaly elnyerte tőlük a Coke-hoz kapcsolódó kreatív feladatokat, de a W+K több más márkának maradt a partnere. A Coca-Cola médiaügynökségi feladatait 2017 decembere óta a Mediacom látta el, többek között Magyarországon is.
Forrás: Kreatív Online
Kép forrás: Twitter/Pepsi
Videó: Youtube.com/c/NFL