37 év után először nem lesz Budweiser reklám a Super Bowlon

A Budweiser lépése azért is meglepő, mert az elmúlt évtizedekben rendre tudtak olyan reklámokat hozni a mérkőzés szünetébe, melyek aztán az egész világot bejárták. Idén úgy döntöttek, hogy az erre szánt dollárokat átforgatják a köz szolgálatára, és a saját sörük népszerűsítése helyett az koronavírus elleni vakcinák minél szélesebb körű megismertetésére költenek. A lépést persze ettől még kommunikálják, a Bigger picture című szpotot digitálisan terjesztik, a végén pedig azt írják, hogy majd jövőre találkozhatnak velük a nézők a meccsen.

A Budweiser egyébként okosan lovagolta meg a járvány okozta leállásokat, véradásokat szerveztek stadionokba, sőt, még egy sörfőző ösztöndíjat is létrehoztak, hogy így támogassák a főzdéket.
“Nem akarunk visszaállni a normális szintre, jobbak akarunk lenni annál, fejlődnünk kell” – szögezte le Marcel Marcondes, a vállalat amerikai divíziójának marketingigazgatója.

Így tehát a Budweiser idén nem mutat reklámot a mérkőzésen, de az anyacég ettől függetlenül vett magának műsoridőt, csak az nem tiszta egyelőre, hogy az általuk birtokolt márkák között hogyan osztják fel majd ezt (a Budweiser mellett övék a Stella Artois, a Bud Light, a Michelob Ultra, a Michelob Ultra Organic Seltzer is).

Forrás: Kreatív Online/NZs
Kép: facebook.com/Budweiser; YouTube.com/Budweiser



cool good eh love2 cute confused notgood numb disgusting fail
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com